اخبار و تازه ها

18

کسب رتبه دوم پژوهش توسط گروه جامعه­شناسي (در محور مطالعات راهبردي فرهنگ)در چهاردهمين جشنواره پژوهش فرهنگي سال 94

کسب رتبه دوم پژوهش توسط گروه جامعه­شناسي (در محور مطالعات راهبردي فرهنگ)در چهاردهمين جشنواره پژوهش فرهنگي سال 94
 به گزارش روابط عمومي سازمان جهاددانشگاهي تهران، در آيين تقدير از برگزيدگان چهاردهمين جشنواره پژوهش فرهنگي سال، که 15 اسفند 94 با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي،همچنين وزير اسبق فرهنگ و ارشاد و بنيانگذار جشنواره و معاون فرهنگي وزات علوم در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد،از 26 نفر از پژوهشگران و نويسندگان حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات تقدير به عمل آمد که ،طرح "بررسي الگوهاي مصرف فرهنگي دانشجويي و نسبت آن با نحوه شکل­گيري هويت اجتماعي" حائز رتبه دوم (در محور مطالعات راهبردي فرهنگ)در اين دوره از جشنواره گرديد.
طرح فوق که توسط گروه جامعه شناسي پژوهشکده و با مديريت علمي دکتر محمد رضايي عضو شوراي علمي گروه و مدير گروه مطالعات فرهنگي دانشگاه علم و فرهنگ و به کارفرمايي پژوهشکده مطالعات اجتماعي و فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به انجام رسيده است،با تکيه بر اين ديدگاه که تکوين هويت جوانان دانشجو از رهگذر دخالت متغيرهايي مانند فرصت­هاي مصرفي، سبک زندگي و تعيين­کننده­هاي تاريخي ـ ساختاري محلي به نحوي چندجانبه شکل مي­گيرد؛ به اين موضوع پرداخته که دانشجويان چگونه و با تکيه بر کدام عناصر فرهنگي مصرفيِ موجود در فضاي زندگي روزمره خود، هويت­شان را مفصل­بندي مي­کنند.  
تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1229)
گروه خبر: مطالعات توسعه
کد خبر: 292302
  • کسب رتبه دوم پژوهش توسط گروه جامعه­شناسي (در محور مطالعات راهبردي فرهنگ)در چهاردهمين جشنواره پژوهش فرهنگي سال 94

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

اطلاعات تماس

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان 16 آذر - نبش ادوارد براون پلاک 20 ساختمان سازمان جهاد دانشگاهی تهران
 تلفن:     53 57 95 66  021  - 66974441 021
 فکس:    13 27 40 66  021
پست الکترونیک:  pr.jut@chmail.ir